Legedarnininja.pun.pl

Forum PBF oparte o manga/anime "Naruto"

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Lista Kage
Hokage Kazekage Mizukage Otokage Raikage Amekage Tsuchikage
JurikaMizunoDzamberHarumiGintamaBrakBrak

#1 2010-09-11 00:13:19

Jurika

http://img600.imageshack.us/img600/8131/rikudo.jpg

Zarejestrowany: 2010-07-28
Posty: 322
Punktów :   
Demon: Hachibi

Rinnegan

http://i45.tinypic.com/nboxht.jpg
Rinnegan jest najpotężniejszą z trzech wielkich technik wzrokowych. Rinnegan charakteryzuje się jaśniejącymi szarymi obwódkami wokół źrenicy użytkownika. Powiedziane jest też, że jego moc jest wystarczalna do uratowania bądź zniszczenia świata, wiadomo że każdemu ciału przypisane są różne ich rodzaje. Ciała dzielimy na 6 natur: ludzka, zwierzęca, piekielna, demoniczna, duchowa i boska.

Kekkei Genkai: Rinnegan

”Rinnegan to ograniczenie więzów krwi Rikudou Sennin'a (Mędrca Sześciu Ścieżek) i jego potomków. Rinnegan dosłownie „oko Samsary” jest najpotężniejszym z trzech wielkich ocznych technik. Rinnegan charakteryzuje się jaśniejącymi szarymi obwódkami wokół źrenicy użytkownika. Oczy te umożliwiają wędrówkę duszy między innymi ciałami, jako niekończący się cykl narodzin, śmierci i odrodzenia. Ciekawą zdolnością tych oczu jest widzenie tego co nasze ciała jednocześnie, nie dość, że widzimy to co przed nami to również to co nasze pozostałe ciała, dzięki czemu przez cały czas wiemy co się dookoła nas dzieje.
Po raz pierwszy został opanowany przez Mędrca Sześciu Ścieżek, założyciela całego świata ninja. Pierwsze ninjutsu pochodziły z jego zdolności.”

Wymagania do uaktywnienia:
- zgoda wszystkich Administratorów
- długi staż na forum, dotychczasowa i przyszła pomoc na forum
- dobre odgrywanie swojej postaci, pisanie bogatych tekstów

• Zarys ogólny:

Na samym początku posiadacz Rinnegana ma swoje własne ciało, nie sześć nie siedem a jedno. To jedno ciało (oczywiście po nauce tych technik) dysponuje mocami ciał:

- Tendō
- Chikushōdō
- Gakidō
- Ningendō
- Shuradō
- Jigokudō

Techniki Mędrca Sześciu Ścieżek\
Ścieżka Tangou (Boga):

Mędrcem jest główne Ciało Klanowicza, posiada ono umiejętności różne do wykonywania, nie ma ograniczeń i może stosować wszystkie sztuczki.


Sadahige No Jutsu
Główne jutsu klanu. Polega na ożywieniu ciałą zmarłej osoby, wroga lub przyjaciela. Po ożywioenu jej, zamieniamy ją w nasze ciało oddając jej 1/6 duszy. Za pomocą tej techniki możemy osiągnąć szczyt, zdobywając 6 ciał. Każde zdobyte Ciało ma odrazu Rinnegan.
Ranga: Członek klanu potrafi tę zdolność od kiedy posiądzie Rinnengan


Shoten no Jutsu
Technika klonująca innego typu. Za jej pomocą, użytkownik potrafi stworzyć IDEALNĄ kopię siebie, lub innej osoby. Siła owego klona zalerzy od włorzonej chakry do stworzenia replikacji. Jeśli użyjemy 30%, jak zrobił to Pein przy pierwszym pokazie, siła klona będzie równa 3/10 w proporcji do orginału. Jeśli użyjemy 90% to klon nie będzie dużo słąbszy. Nie można użyć ponad 90% chakry, gdyżgrozi to wypompowaniem i ciężkim stanem. Stworzonym klonem, struje pierwowzór, jednak sam nie moze wykonywać innych czynności, jedynie musi być w bezruchu i skupiony sterować klonem.. Do stworzenia klona potrzebna jest inna osoba, może być również martwa, gdyż nie potrzebne jest jej życie z tego względu że steruje nim członek Klanu.
Ranga technik: A


Ukojizai no Jutsu
Ciało zaczyna zmieniać pole magnetyczne w taki sposób, że wywołuje deszcz. Nie jest to trudne.
Ranga technik: D


Rikudo Fly
Technika prosta w użyciu, która polega na takim zmienieniu manipulacji, że ciało może unosić się w powietrzu, jak i pozostale ciala mogą zostać z łatwością unoszone. Można to nazwać lataniem. [Nalerzy uczyć się dwa razy jeśli chce się unosić to ciało i pozostałe]
Ranga technik: C(unoszenie tego ciała) \ B (unoszenie pozostałych Ciał)


Rikudo Fuuin
Jutsu nieco bardziej zaawansowane, jednak po opanowaniu staje się dość proste. W kolczyku danego ciała, potrafimy zapieczętować ogromną ilość broni, bez względu na wielkość i wagę. Kolczyk dziala jak taki "wielki zwój pieczetujący"
Ranga technik: B

Ninkukyouu no Jutsu
Po nauczeniu się techniki, dane ciało ma jeden specjalny kunai zapieczętowany. Po wykonaniu pieczęci, od tego kunaia powstają kolejne kunaie przyczepione nicią chakry. Za pomocą magnetyzmu, można sterować kunaiami nawet w locie po wypuszczeniu. Ostatnim zastosowaniem jest eksplozja. Dane kunaie tworzą dość duży wybuch, a gdy przeciwnik był bardzo blisko, dostaje niemałe obrażenia. Po eksplozji nalerzy stworzyć nowy kunai co trwa 10 godzin
Ranga techniki: B



Daishin Suiry no Jutsu
Po technice sprawiajacej, że zacznie padać deszcz (Ukojizai no Jutsu) możemy użyć tej techniki. Chodzi w niej o to, że z kropel deszczu tworzymy dużą i wytrzymałą tarczę wodną. Nawet silne ataki Katon nie da rady przebić takiej tarczy (pamietajmy że Katon jest słabszy od Suiton), gdyżtej wody jest bardzo wiele. Po nauczeniu siętej techniki, potrafimy zmieniać pogodę.
Ranga technik: A


Tauuin Chiusei
Tworzymy pod swoimi stopami małą trobę powietrzną. W przeciągu kilku sekund powiększa się ona do dość wielkich rozmiarów. Tornado te, chroni użytkownika, krążąc wokół niego.
Ranga technik: A


Ditsui Niposuuy
Silna technika jak i bardzo szybka. Kładziemy na ziemi ręce, a po podniesieniu ich, na przeciwnika z wielkim pędem leci około 10 fal energi. Potrafią one bardzo mocno uderzyć i niejednokrotnie zabić.
Ranga technik: A


Rinryoketsu no Jutsu
Jutsu to łączy w sobie żywioł Wody oraz Wiatru. Na początku wywołujemy opady deszczu. Po tym kroku wkładamy sobie do jamy ustnej jeden z kolczyków w którym zapieczętowane są bronie. Następnym krokiem jest wypuszczenie z ust ogromnej ilości powietrza, która łacząc się z deszczem tworzy wielki wir. Z kolczyka zostajaodpieczętowane bronie przez co w wirze jest bardzo dużo broni. Jeśli ktoś wpadnie do wiru, ma marne szanse ze względu na krążące tam bronie. Jeśli jednak ktoś ocaleje i wyjdzie z wiru, może również dostać wylatującymi kunaiami lub shurikenami.
Ranga technik: A


Rindensei no Jutsu
Technika z podstawy myląca, gdyż na początku zmieniamy pogodę często, przez co przeciwnik traci orientację gdy zmienia się pogoda i nie zwraca na to uwagi. Więc w pewnym momencie wyrzucamy kolczyk w górę z zapieczetowanymi broniami. Po kilku chwilach z nieba zaczynają spadać Kunaie i shurikeny, z bardzo dużą prędkością i z wielu stron (no pod ukosem, prostopadle i np. krążą jak w spirali). Przeciwnik jest przygwożdżony i bardzo ciężko minąć je, gdyż jak to wcześniej wymienone, z każdej niemalże strony spadają.
Ranga: A


Rikudo Tate
Technika tworzy nad nami kopułę ochronną, broniącą nas przed słabszymi jutsu, typu D,C jak i niejednokrotnie B. Nie jest ciężkie, jednak i nie zaskakujące.
Ranga technik: B


Bansho Tenin
Technika oddająca nam władze nad grawitacją, w granicach rozsądku. Potrafimy dzięki temu odepchnąć lub przyciągnąć jakąś rzecz, osobę lub inne tego typu rzeczy.
Ranga technik: S

Shinra Tensei
Technika obronna, która przy idealnym opanowaniu jest tak potężna, że z łątwością odparujemy każdy ataka. Ma ona jednak w tym ciele CZTERY poziomy opanowania:

Poziom Pierwszy
W miejscach w które skierujemy ręce powstają ogromne pola magnetyczne odpychające wrogów oraz lekkie przedmioty jak shuriken, kunai, senbon lub katana. Siła uderzenia tego pola jest tak wielka, że może zmiażdżyć kości wroga.
Ranga technik: B

Poziom Drugi
Ulepszona wersja poziomu Pierwszego. Otóż tutaj Pole Magnetyczne występuje wokół całego Ciała z większą siłą, więc nawet silniejsze ataki mogą nic nie wskurać. Uderzenie z taką mocą mogłoby zmiażdzyc mur w drobny mak.
Ranga Techniki: A


Poziom Trzeci
Pole które występuje wokół nas, zneutralizuje już każdy atak, bez względu na siłę. Nawet uderzenie Amaterasu lub Kirin zostanie zatrzymane przez ową barierę. Jednak są dwie wady, pierwsza to ogrom chakry pobieranej za każdym użyciem, a druga to że przy używaniu czestym, jak np. przy każdym ataku lub co drugi post, może sprawić że pole magnetyczne zmiażdży nas w środku. Bezpiecznie jest używać w CONAJMNIEJ przerwach co 12-15 postów. Można używać poziomów na przemian
Ranga Technik: S

4. Technika bardzo efektowna gdy trzeba zniszczyć ogromny obszar. W miejsce na które patrzy ciało zapada siępole magnetyczne, powodują ogromną eksplozję, która w stanie jest sniszczyć ogromny obszar i teren. Technika jest nieco potężniejsza od uderzenia Jinchuruki.
Ranga technik: S


Chibaku Tensei S
Uderzamy dłoniami o siebie i gdy są złączone, gromadzimy tam ogrom chakry, co trwa moment. Po krótkiej chwili wyrzucamy zgromadzoną chakrę w górę, a ta zmienia się w czarną kulę, w powietrzu powiększa się do rozmiarów proporcjonalnie tak dużych, jak chakra włożona w to jutsu (zalerzy ile da użytkownik). Dana kula zaczyna przyciągać do siebie wszystko, co wskarze użytkownik. Jeśli uda się uwięzić w tej technice osobę, to pozostanie tam ona tak długo, jak tylko zażyczy sobie tego stworzyciel, lub na wieczność.. Wydostać jedynie z niego, mogą się osoby z całkowitym opanowaniem demona.
Ranga Techniki: S


Kuchiyose Gedo Mazo no Jutsu
Technika przywołania ogromnej siły. Użytkownik po przegryzieniu kciauka lub innej cześci ciała (ważna jest krew) przykłada ją do ziemi i wymawia słowa (Kuchiyose no Jutsu: Gedo Mazo". Pojawia się dziwna istota, przypominająca aztecką maskę. NA początku broni ona przywołującego atakami fizycznymi, lecz w późniejszych fazach z jej ust zostaje wystrzeliwanych kilka podłużnych rurek, które zostają wbite w plecy Członka Klanu. Za ich pomocą istata owa łaczy się z przywołującym. Następnie z ust tej istoty zostaje rownież wystrzelony smok, którego celem jest wyssanie dusz z wrogów, a wysysa je dotykając ich jedynie. Użytkownik steruje smokiem właśnie za pomocą tych rurek.
Ranga technik: S



Ścieżka Ningendou (Ludzi)

To ciało, za zadanie ma zbierać informacje buszując w głowach wrogów... Choć nie zawsze wrogów.

Konpaku no Jutsu
Najprostsza technika zdobywania informacji. Kładziemy rękę na głowie ofiary by wejść do jej umysłu i odczytać te myśli, które chcemy. Nie jest to zaawansowane, lecz skuteczne.
Ranga technik: C


Rikudo Kakkou Integration
Technika możnaby powiedzieć, ulepszona "Konopaku no Jutsu". Gdy Ciało zamyka oczy, potrafi czytać w myślach wszystkich osób znajdujących sięw pobliżu. Wymagane jest, by osoba której czytamy w myślach w danym czasie, była obserwowana przez inne ciało Użytkownika Rinnengan. Nie jest wymagany kontakt fizyczny i po przeszukaniu umysłu jednej osoby, można błyskawicznie znaleść sięjużw umyśle drugiej. Jednak warunek ten sam, że w tym samym czasie musi ofiara być obserwowana przez inne ciało.
Ranga technik: B


Rikudo Sensei
To Jutsu nie jest już tym, dzięki którym zbieramy informacje, a takim dizęki któremu możemy poznać teren na którym sięznajdujemy. Jeśli użyjemy tego jutsu na mieszkańcu jakiejś wioski, to znamy każdy zakątek jaki znałą ta osoba.
Ranga technik: B


Konpaku Gaijo no Jutsu
Technika z typu "idź na całość". Najbrutalniejsza oraz najsilniejsza z tego ciała. Chodzi o to, by położyć rękę na głowie ofiary, a po chwili znamy jużkażdą myśl i wiemy dokładnie to samo co ofiara. Jednak gdyby to był koniec, technika nie byłaby brutalna. Gdy odciągamy rękę od głowy, również zabieramy duszę uśmiercając wroga. Duszą tą możemy odnowić małą część chakry
Ranga technik: S




Ścieżka Jigokudou (Piekła)

To ciało jest odopwiedzialne za reinkarnację oraz wskrzeszanie ludzi. Potrafi ono ożywić człowieka, jak i ma możłiwość tak jak Ciało mędrca, przenieść ciało do Ścieżki Rinnengana.

Sadahige No Jutsu
Główne jutsu klanu. Polega na ożywieniu ciałą zmarłej osoby, wroga lub przyjaciela. Po ożywioenu jej, zamieniamy ją w nasze ciało oddając jej 1/6 duszy. Za pomocą tej techniki możemy osiągnąć szczyt, zdobywając 6 ciał. Każde zdobyte Ciało ma odrazu Rinnegan.
Ranga technik: S

Kuchiyose: Soul Drain Beast
Ofiara zostaje złapane przez to ciało za szyję i podniesiona do góry (lub by sięnie męczyć, pozostaje na ziemi). Za plecami ciałą widzi głowę z Rinnenganem, która pogrążona jest w czarnych płomieniach. Jest to bardzo przerażający widok, przez co ofiara zamiera w strachu. W tym czasie bestia wysysa duszę wroga przez jego usta, regenerujac chakrę w niwielkiej ilości.
Ranga technik: A

Rikudo Reincarnation
Bestia która pojawiła się w poprzednim jutsu, pojawia się i teraz. Jednak tym razem potrafi ożywić jedno z naszych ciał które zostało zniszczone. Do reinkarnacji wystarczy pukiel włosów lub kawałek kości. Po całym działaniu, Ciało powstaje jak nowe ze wszystkimi technikami jakie znało oraz z każdą bronią.
Ranga technik: S



Ścieżka Chikushoudou (Zwierząt)

To ciało, jest cialem przyzywającym. Jedyny typ jaki zna, to Jutsu "KUCHIYOSE"


Kuchiyose Chikao no Jutsu
Technika która przywołuje jedno, kilka lub wszystkie pozostałe ciała do tego.
Ranga technik: B

Rikudo Kuchiyose
Przywołanie wielkiego kraba. Potrafi on wystrzelić bardzo mocny strumień bąbelków z pyska, który może dość poważnie zranić.
Ranga tehcnik: B


Kuchiyose: Sai
Przywołanie nosorożca o wielkiej masie. Zwierze te za pomocą swojej masy i rogów może przebić wroga lub sforsować przeszkody.
Ranga technik: A


Kuchiyose: Ushi
Przyzwanie zwierzącia które nie do końca wiadomo czym jest. Jedni uwarzają go za woła, inni za barana. Jego zadaniem jedynym, jest taranowanie.
Ranga technik: B


Kuchiyose: Panda
Przywołanie ogromnej Pandy, która osłania swym ciałem Członka Klanu i jego Ciała.
Ranga technik: A


Kuchiyose: Tori
Jest to po przywołaniu ogromny ptak, na ktorym można latać i obserwować teren. W razie czego może zaatakować, choć w ataku jest jednym ze słabszych summonów.
Ranga technik: A

Kuchiyose: Mukade
Tą techniką przywołać można ogromnąstonogę. Nie jest może zbyt zwinna i błyskawiczna, jednak jej uderzenie lub uderzenie w ziemię po wyskoku wyrządza szkody zarówno w terenie jak i w ludziach.
Ranga technik: A

Kuchiyose: Kamereon
Przywołuje dość dziwnego kameleona. Na czole posiada on swój ogon... Oraz skrzydła. Potrafi się wtopić w otoczenie stając się niewidzialnym a następnie zaatakować z zaskoczenia.
Ranga technik: S


Zoufuku Kuchiyose no Jutsu
Przywołanie ogromnej psiej bestii. Posiada ona dziewięć głów, oraz Rinnengan, dzięki czemu możemy widzieć to co tenże pies. W tej postaci potrafi zniszczyć niemały teren, lecz może również "rozpaść" się na dziewięć mniejszych psów, które już nie posiadaja Rinnenganów, lecz potrafią przejść do ataku.
Ranga technik: S




Ścieżka Shuradou (Demonów)

To ciało, praktycznie można powiedzieć stało się robotem...


Bi-Mu no Jutsu
To jutsu, może słabszą część ninja, lub tych z fobiąna krew przerazić. Otoż czaszka tego ciała otwiera się, a w mózgu jest dziura. Z tej dziury, właśnie ciało wystrzelić może pocisk z chakry, który zadaje duże obrażenia
Ranga technik: A

Kaiwan no Hiya
Nasza dłoń zostaje wystrzelona z dużą prędkością w strone wroga. W czasie lotu pięść twardnieje niesamowicie, przez co obrażenia się dużo większe.
Ranga technik: A

Misairu no Jutsu
Tym razem ze swojej ręki ściągamy skórę. Jednak zamiast być tam natoralnie, kości oraz mięśnie, są tak rakiety, które wystrzelić możemy we wrogich shinobi. Rakiety te zadają niewyobrażalne straty.
Ranga technik: S


Hitokugut no jutsu
Po tym jutsu, następuje zmiana ciała w prawdziwego robota. Ma on cztery twarze, a każda pokazuje inny nastrój. Posiada również sześć rąk oraz ogon w kształcie szczypiec, którym może atakować. Ciało ignoruje swoje obrazenia, atakując niemalże bez przerwy.
Ranga technik: S




Ścieżka Gaikidou (Głodnych Duchów)

Zadaniem tego ciała, jest wchłanianie chakry wrogich Shinobi.

Fuujutsu Kyuuin
Ta technika jest tak zwaną, obronąostateczną. Ciało może za jej pomocą obronić sięprzed każdym rodzajem techniki i wchłonąć ją. Jednak, niebezpieczeństwo jest takie, że jeśli użyje się przynajmniej 2 razy w krótkim odstępnie czasu (mniej niż 20 tur) to technika może pochłonąć całą chakrę ciał które są w pobliżu, lub zniszczyć ciało które wykonało tą technikę.
Ranga technik: S


Rikudo Chakra Drain
Jutsu które pozwala szybko zdobyć straconą chakrę. Łapiemy jednego z wrogów (lub i nie ) poczym zaczynamy wysysać z niego chakrę. Wysysanie prowadzone jest w szybkim tępie. Jednak najpierw chakra zostaje wysysane z "dopalaczy" tj. Demony, CS lub tuym podobne.
(W przypadku Kyuubiego na ostatnim poziomie, można wysysać w nieskończoność)
Ranga technik: S


Dobra Kunoichi Konohy-Gakure
Ranga: Hokage
http://republika.pl/blog_li_4049631/5600565/tr/narutotsunade0102dl8.jpg
Demon: Hachibi
Klan:Shoton
Kekkei Genkai: Rinnegan
Natura chakry: Katon, Raiton, Suiton, Fuuton, Doton
Złoto: 200 000y
Chakra: 500k
Kontrakt: Żaby

Rodzina:

Uczniowie:Minato

Zwykłe Jutsu: Wszystkie

Silne Techniki: Wszystkie

Bronie: 2 katany,50 Shurikenów,50 Kuni'ów,5 Zwojów Odnowy,5 Zwojów Obrony,Rękawiczki,50 Senbonów,
Artefakty: Wszystkie

Statystyki:
Siła - 30
Wytrzymałość - 50
Zręczność - 30
Szybkość - 100
Reakcja - 70

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.amuzpoznan2010.pun.pl www.b1.pun.pl www.drahle.pun.pl www.autocentrum.pun.pl www.winxclub.pun.pl